Kā atgūt naudu par ceļojumu vai aviobiļetēm?

Sakarā ar Covid-19 uzliesmojumu visā Eiropas Savienībā un nepieciešamību ierobežot ceļošanu uz Eiropas Savienību un tās iekšienē, daudzas dalībvalstis ir ieviesušas vīrusa izplatības ierobežošanas stratēģijas un ceļošanas ierobežojumus, piemēram, slēgušas robežas, apturējušas lidojumus un noteikušas veselības pārbaudes. Ierobežojumu rezultātā miljoniem patērētāju nav iespēju izmantot iepriekš rezervētu ceļojumu vai lidojumu.

Kas notiek ar samaksāto naudu?

Ja tūrisma operators vai aviopārvadātājs atceļ plānoto braucienu, kā arī pusēm neizdodās vienoties par saistošu risinājumu, Jums ir tiesības lūgt atgriezt samaksātos naudas līdzekļus.

Realitātē atcelto lidojumu / ceļojumu skaits ir ļoti liels, tādēļ naudas atmaksa var ievilkties līdz pat vairākiem mēnešiem, saņemot dažādus aizbildinājumus.

Apnicis gaidīt?

Uztici šo jautājumu mums – parādu piedziņas ekspertiem un gaidi naudu savā kontā!

Kas nepieciešams, lai uzsāktu darbu?

  • Līgums ar pakalpojuma sniedzēju/ biļete;
  • Maksājuma uzdevums vai čeks par apmaksu;
  • Iesniegums par naudas atgriešanu;
  • Cita būtiska informācija.
Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinies ar mums un mēs Tev palīdzēsim.

Atstājiet komentāru

[contact-form-7 404 "Not Found"]
×